befrielse?


Kommentarer
Postat av: me

OMG! Jag kan knappt tro det! Ska du börja skriva igen?? Yes!!! Herregud... Jag visste inte ens om du levde, men gav inte upp hoppet utan fortsatte kolla in din blogg. Det är ju fantastiskt! Hur mår du? Åh, du måste skriva, jag vill så gärna läsa det! Du har i alla fall en läsare som inte sviker dig, och det tänker jag inte göra! Snälla skriv!

2009-09-10 @ 19:18:46
Postat av: Sofia

Oj, min kommentar försvann. Ja, den gick i alla fall ut på hur otroligt glad jag är över att äntligen ha fått ett livstecken ifrån dig! Jag var så rädd att du hade dött, men jag fortsatte att kolla in din blogg och hoppas på att få se ett nytt inlägg. Snälla, börja skriva igen! Du kommer i alla fall att ha en trogen läsare, och fler kommer säkert att hitta din blogg och fastna för den.



Angående frågan i rubriken känns det onödigt att svara, för du är antagligen redan bekant med svaret. Men ifall du vill höra det från någon annan än dig själv jag ska ändå svara: nej. Det bara verkar som en befrielse i början, ungefär som när politiker lovar en massa bra saker inför ett val bara för att man ska rösta på dem.

2009-09-10 @ 19:26:13
Postat av: Anonym

Oh la la har du börjat skriva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FORTSÄTT MED DET!!

VART HAR DU HÅLLIT HUS O VAD HÄNDER I DITT LIV NU?

2009-09-29 @ 19:11:47
Postat av: Gullan

Oh la la har du börjat skriva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FORTSÄTT MED DET!!

VART HAR DU HÅLLIT HUS O VAD HÄNDER I DITT LIV NU?

2009-09-29 @ 19:12:37
Postat av: Gullan

Hazano, jag rekommenderar en bok som jag läste ut idag, en bok om en missbrukandes berättelse.



Du kanske känner igen dig i boken. Han lyckades sluta. Hoppas du också gör det.

Boken heter Cell C2. Skriven av Krystian Kawalec.

2009-09-29 @ 19:16:21
Postat av: kurdibella

Jag började läsa en mening, och efter den meningen var jag fast! Du skriver grymt bra och du har även spräckt en o annan fördom jag haft gentemot missbrukare kan jag lova dig!

Fortsätt att skriva!

2009-11-13 @ 18:47:50
URL: http://kurdibella.blogg.se/
Postat av: beundrare

Jag beundrar dig verkligen, hoppas du vet hur speciell du e, du verkar ha grym humor och du skriver tungt. skulle du kunna skriva om hur du känner dig när du missbrukar narkotika? om du t. ex försökt lägga av ett tag men sen faller dit igen, vad är det som får dig och "ge upp" i den stunden? (vilka tankar och känslor t.xe)

2009-12-07 @ 01:18:51
Postat av: En till beundrare

Grym båda bloggarna. Fast från första texten och verkligen fortsätt skriv, så duktigt:)



Men jag hade en fråga om de jag läste.

Jag har hört att efter första gången man tar

herion är man fast.

Har även hört de av folk som kör kola och andra "mellan" dorger som jag fattat de.

Hört att alla droger förutom heroin är de inte

säkert att man fastna. Oh kokain och herion är ganska tunga. men kan de va så att man inte fastna ifall man tar en sil av heroin? (fråga bara nyfikenhet då jag verkligen gillar läsa om olika droger biverningar osv. även fast jag inte använder själv. Mest bara för kunna förstå kanske 1% av mina kompisar som använt och tar. Hur de känt/känner och hur drogerna de tar funka.

2010-04-08 @ 00:46:45
Postat av: Anonym

skriv då ?!?

2010-04-29 @ 14:50:57
Postat av: d

vafan då hazzano, du kan ej göra så mot oss, skriv ETT ord åtminstone

2011-01-26 @ 03:07:16
Postat av: dope girl

Förlåt,insåg nu du var heronist, vem är jag att prata om droger till dig. Du vet nog själv

2011-02-20 @ 05:18:59
Postat av: v

börja skriv igen!

2011-03-08 @ 20:30:37
Postat av: cicci

Tack för din öppna blogg om allt andra så gärna döljer...Jag har nog hittat den blogg jag söker .... kram

2011-08-15 @ 11:08:08
URL: http://qdela.se
Postat av: Idea

Halkade in här av en slump. Och antar att du inte skriver här längre. Men blev galet nyfiken! Hur går det för dig? Har du lyckats ta dig ur träsket och hur lever du nu?

2012-06-23 @ 18:12:21
Postat av: Kurd

det är inte svårt att sluta. det handlar om bestämma sig.

jag slutade, efter många år. jag är endast 21år. och kurd.

jag valde min familj före droger, dvs jag är ingen egoist längre. oavsett om du inte har familj, nu följer inte jag din blogg för jag tycker det är patetiskt att drunka mer. så vet inte om du har familj eller inte. men sluta för din egen skull. eller inte för din skull för du e självdestruktiv. utan sluta för ditt ansvar som människa. tror du inte jag vill varje dag skjuta hosch eller? alla skulle älska droger om dem testa. Men när du vet 100 procent att du blir lyckligare när du rycker upp dig, så va inte så dum. det är inte ett dugg svårt. människan kan åstadskomma allt. bestäm dig, och ta tag i det. hela ditt liv kommer vara en kamp. de gäller bara ta dag för dag.jag har begravt några vänner som gått bort i narkotika. var på begravning igår faktiskt.

se till att bestämma dig.

har vart ren i 6månader. så förstår att de inte e så länge, men var självmordsbenägen den tiden mådde jätte dåligt men efter nu när jag är ren trots att min nära vän gick bort i veckan, så är jag lycklig.

kom igen nu, du e trots allt kurd i sverige, som mig. d e en skam. de hjälpte mig enormt att åka till kurdistan i 2 månader. Prova.

du kommer älska det. Kurdistan i irak, Hawler och Slemani e underbart.

Xwat lagal, och jag ber till Gud att han ger dig styrka!

Va stark mannen, lalla inte...

2012-10-25 @ 14:43:39
Postat av: kurd

ortenlivet.blogg.se

2012-10-25 @ 15:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0